In samenwerking met:
Veel gestelde vragen
Algemeen
  • Wat is Post voor Sint?
    Sinterklaas en de Pieten van De Club van Sinterklaas ontvangen graag leuke berichten van kinderen. Bij Post voor Sint kunnen kinderen met hulp van ouder/verzorger hun verlanglijstje, een leuke video of foto, een mooie tekening, een gedicht of een speciale wens of vraag achterlaten voor Sinterklaas en de Pieten. En niet alleen Sinterklaas en de Pieten kunnen daar van genieten maar iedereen die de website van postvoorsint.nl bezoekt!
  • Hoe werkt het?
    Via de website postvoorsint.nl of de IOS app en de Android app van De Club van Sinterklaas kunnen kinderen met behulp van ouder/verzorger hun verlanglijstje, een leuke video of foto, een mooie tekening, een gedicht of een speciale wens of vraag achterlaten voor Sinterklaas en de Pieten.

    Stap 1: Ga naar postvoorsint.nl of download de De Club van Sinterklaas app
    Stap 2: Ga naar "Verstuur Post" bij Post voor Sint
    Stap 3: Kies een onderwerp
    Stap 4: Schrijf een bericht
    Stap 5: Voeg eventueel een foto of video toe
    Stap 6: Vul je gegevens in
    Stap 7: Bekijk het bericht
    Stap 8: Verstuur post voor Sint

    Ga naar "Mijn inzendingen" om je inzending te bekijken of bekijk de afleveringen van Post voor Sint.
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Voor vragen kun je contact opnemen via: info@postvoorsint.nl.
Inloggen website
  • Hoe kan ik inloggen?
    Zodra je post voor Sint verstuurt ontvang je automatisch de inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Met deze inloggegevens kun je inloggen via de button "Inloggen" op postvoorsint.nl
  • Inloggegevens worden niet herkend of ik krijg een foutmelding.
    Dit kan één van de twee onderstaande oorzaken hebben:
    1. Het e-mailadres is niet correct:
    Controleer of het e-mailadres correct is ingevoerd (xxxx@yyyy.zz).
    Probeer een ander e-mailadres dat je misschien hebt gebruikt.

    2. De pincode is niet correct:
    Controleer of de pincode correct is ingevoerd (xxxx).

    3. Via "Pincode vergeten?"
    Als je nog steeds niet kunt inloggen, dan kun je door het invullen van je e-mailadres de pincode opnieuw opvragen. Klik HIER om je pincode opnieuw op te vragen
  • Hoe kan ik mijn inzendingen bekijken?
    Zodra je post voor Sint verstuurt ontvang je automatisch de inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Met deze inloggegevens kun je inloggen via de button "Inloggen" op postvoorsint.nl. Ga naar "Mijn inzendingen" om je inzendingen te bekijken.
  • Ik heb geen inloggegevens ontvangen via e-mail
    Nadat je post voor Sint hebt verstuurd, ontvang je binnen enkele minuten je inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox voordat je contact met ons opneemt.
  • Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
    Via "Pincode vergeten?" kun je de inloggegevens opvragen.
Inloggen De Club van Sinterklaas app
  • Hoe kan ik inloggen?
    Zodra u naar Post voor Sint gaat in De Club van Sinterklaas app wordt er een account aangemaakt en ontvang je automatisch de inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Met deze inloggegevens kun je inloggen.
  • Inloggegevens worden niet herkend of ik krijg een foutmelding.
    Dit kan één van de twee oorzaken kan hebben:
    1. Het e-mailadres is niet correct:
    Controleer of het e-mailadres correct is ingevoerd (xxxx@yyyy.zz).
    Probeer een ander e-mailadres dat je misschien hebt gebruikt.

    2. De pincode is niet correct:
    Controleer of de pincode correct is ingevoerd (xxxx).

    3. Via "Pincode vergeten?"
    Als je nog steeds niet kunt inloggen, dan kun je door het invullen van je e-mailadres de pincode opnieuw opvragen. Klik hier om je pincode opnieuw op te vragen.
  • Hoe kan ik mijn inzendingen bekijken?
    Zodra je post voor Sint verstuurt, ontvang je automatisch de inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Met deze inloggegevens kun je inloggen via de button "Inloggen" op postvoorsint.nl. Ga naar "Mijn inzendingen" om je inzendingen te bekijken.
  • Ik heb geen inloggegevens ontvangen via e-mail
    Nadat je post voor Sint hebt verstuurd, ontvang je binnen enkele minuten je inloggegevens per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox voordat je contact met ons opneemt.
  • Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
    Via "Pincode vergeten?" kun je de inloggegevens opvragen.
App
  • Waar kan ik de Post voor Sint app downloaden?
    Post voor Sint is onderdeel van De Club van Sinterklaas Android app, te downloaden via App Store en Google Play.
  • Kan ik met dezelfde inloggegevens van de website inloggen in de app?
    Zodra De Club van Sinterklaas app is gedownload, gebruik je de inloggegevens van de website om een account aan te maken.
  • Kan ik mijn ingezonden post via De Club van Sinterklaas app op de website terug vinden?
    Ja, de eigen ingezonden items zijn zowel in De Club van Sinterklaas app, als op de website terug te vinden.
  • Werkt De Club van Sinterklaas app op smartphones en tablets?
    Ja, dat is mogelijk.
  • Waarom moet ik hier inloggen?
    Door het aanmaken van een eigen account, kunnen kinderen met behulp van ouder/verzorger hun verlanglijstje, een leuke video of foto, een mooie tekening, een gedicht of een speciale wens of vraag achterlaten voor Sinterklaas en de Pieten.
  • Hoe download ik De Club van Sinterklaas app?
    Post voor Sint is onderdeel van De Club van Sinterklaas Android app, te downloaden via App Store en Google Play.
  • Werkt De Club van Sinterklaas app op IOS en Android toestellen?
    De Club van Sinterklaas app wordt ondersteunt door IOS en Android.
  • Zijn er kosten verbonden aan de download van De Club van Sinterklaas app?
    Post voor Sint is onderdeel van De Club van Sinterklaas Android app, te downloaden via App Store en Google Play.
Afleveringen
  • Wanneer worden de afleveringen uitgezonden?
    Post voor Sint is een 15-delige serie die elke schooldag te zien is bij RTL Telekids vanaf maandag 17 november tot en met vrijdag 5 december om 8:00 uur en om 16:00 uur.
  • Waar kan ik de afleveringen bekijken?
    De afleveringen van Post voor Sint zijn via "Afleveringen" op postvoorsint.nl te bekijken.
  • De afleveringen worden niet afgespeeld (laadproblemen, haperen, etc.)
    Neem contact op met onze klantenservice. Geef s.v.p. een duidelijke omschrijving van het probleem.
  • Waar kan ik de afleveringen van lang geleden terug vinden?
    Alle afleveringen van Post voor Sint zijn via "Afleveringen" op postvoorsint.nl te bekijken.
Post
  • Hoe stuur ik post in?
    Via de website postvoorsint.nl of de IOS app en de Android app van De Club van Sinterklaas kunnen kinderen met behulp van ouder/verzorger hun verlanglijstje, een leuke video of foto, een mooie tekening, een gedicht of een speciale wens of vraag achterlaten voor Sinterklaas en de Pieten.

    Stap 1: Ga naar postvoorsint.nl of download de De Club van Sinterklaas app
    Stap 2: Ga naar "Verstuur Post" bij Post voor Sint
    Stap 3: Kies een onderwerp
    Stap 4: Schrijf een bericht
    Stap 5: Voeg eventueel een foto of video toe
    Stap 6: Vul je gegevens in
    Stap 7: Bekijk het bericht
    Stap 8: Verstuur post voor Sint

    Ga naar inzending om je inzending te bekijken of bekijk de afleveringen van Post voor Sint.
  • Mijn inzending is niet goed gegaan
    Neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem zodat wij je verder kunnen helpen.
  • Waar kan ik mijn inzendingen bekijken?
    Door in te loggen zijn je inzendingen te bekijken via de button "Mijn inzendingen" op de homepage van postvoorsint.nl of De Club van Sinterklaas app.
  • Ik zie mijn inzending niet
    Door in te loggen kun je de inzendingen bekijken via de button "Mijn inzendingen" op de homepage van postvoorsint.nl of De Club van Sinterklaas app.
  • Foto/video wordt niet geüpload
    Er geldt een maximale bestandsgrootte van 32Mb.
  • Foto / video laadt niet
    Neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem zodat wij je verder kunnen helpen.
  • Komt mijn inzending in de uitzending?
    De Pieten van De Club van Sinterklaas en Keet! behandelen dagelijks leuke ingezonden berichten. Als je geluk hebt wordt jouw inzending behandelt in de uitzending van Post voor Sint.
  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn post online komt?
    Na het versturen van de post wordt je post automatisch online geplaatst op postvoorsint.nl.
  • Kan ik mijn inzending later nog verwijderen/wijzigen?
    Ingezonden post kan niet zelf niet gewijzigd worden. Neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem zodat wij je verder kunnen helpen.
  • Hoeveel foto’s/video’s/afbeeldingen/etc. kan ik posten in één post?
    Er geldt een maximum van 1 foto / video met een maximale bestandsgrootte van 32Mb.
  • Kan ik na de sluitdatum van het insturen van posts, alsnog iets posten?
    postvoorsint.nl is online tot en met vrijdag 5 december.
Ouders
  • Is de toestemming als ouder verplicht?
    Voor het versturen van post via postvoorsint.nl of De Club van Sinterklaas app, vragen wij kinderen om van te voren eerst toestemming te vragen aan ouder/verzorger.
  • Kan mijn kind iets inzenden zonder toestemming?
    Voor het versturen van post via postvoorsint.nl of De Club van Sinterklaas app, vragen wij kinderen om van te voren eerst toestemming te vragen aan ouder/verzorger.
  • Kan ik als ouder, post van mijn kind later aanpassen/verwijderen?
    Ingezonden post kan niet zelf niet gewijzigd worden. Neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem, zodat wij je verder kunnen helpen.
  • Wanneer wordt post verwijderd?
    Alleen inzendingen van Post voor Sint, zoals een wens, boodschap, foto, afbeelding, illustraties of video van kinderen met behulp van een ouder/verzorger worden geaccepteerd.

    Berichten met grof taalgebruik, laster, aanvallen, beledigingen, bedreigingen, onwaarheden die in strijd zijn met de wet, commerciële boodschappen bevatten of betrekking hebben op lopende maatschappelijke- en/of politieke discussies,worden niet getolereerd en verwijderd.
Beveiliging en vertrouwelijke informatie
  • Wat gebeurd er met mijn gegevens?
    Gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet aan derden verstrekt.
  • Wat zijn jullie beleidsvormen?
    Voor meer informatie over onze beleidsvormen en protocollen, raadpleeg de actievoorwaarden.